sobota 12. března 2016

Znám jednoho podivného muže aneb Velký dík Laně del Rey

Takový zenový příběh ...

Ten muž je zvláštní. Spíš než přítelem, nebo kamarádem bych ho nazvala známým.
Občas prohodíme pár slov - dokonce si vykáme-, nějak mu nemůžu tykat, přestože jsme přibližně "mladí", takže se mu spíš  vyhýbám. Je to takový ten "mudrc"... Památkář a inženýr k tomu,  a možná víc podivín než já.
Občas mi zavěsí na háček u schránky jablka, jindy vlastnoručně vypěstované topinambury.  A mě to vytáčí... Copak jsem nějaká "brambora"? Kolikrát jsem mu vysvětlovala, že nevím, co po mě vlastně chce. Kolikrát jsem se bezdechu vzdalovala od okna, a kolikrát jsem se nechala schválně zahlédnout, aby mu došlo, že "jako nezájem" pane K.

     Věřte nebo ne, dnes se mi oči rozzářily. Bohužel ne kvůli němu, ovšem kvůli gestu, které udělal. Zase byl obsazen háček u schránky! Já se z něj zblázním!!
Jenže ejhle, žádná zelenina ani ovoce. Našla jsem v igeliťáku torzo petlahve s pomačkaným květem ibišku. Vím, že mu vykvetl za oknem, a byl na něj patřičně hrdý. A ještě vzkaz: Díky.
     A zač?
Pan K. mi připomíná muže z nového klipu Lany Del Rey "Freak" - "Podivín". A já mu ten klip poslala jako zpětnou vazbu. Trochu jsem ho díky tomu klipu pochopila. A on možná trochu pochopil mne. Nejspíš se stále budeme oslovovat: "Pane a Paní"... A já mu budu chronicky zabouchávat dveře před nosem... ale... dnes už to bude trochu méně vytočené prásknutí....
Také děkuji, pane K.

Dodatečně jsem si dohledala, že podivýna z klipu hraje zpěvák, jež si přezdívá Father John Misty. A jestli máte zájem, zde je klip... Z mého pohledu velmi inspirativní

 
A co z toho? Třeba, že nikdy nejsme tak podivní, abychom nemohli být ještě podivnější.
 


1 komentář:

  1. Ať žije blatská mlha...Lana del Rey je prostě boží...hluboce mrazivá píseň:)

    OdpovědětVymazat