pátek 18. března 2016

Lepek nebo nelepek?

I stalo se. V touze zatočit s chronickými potížemi - akné po třicítce, náladovost, ale také s deprese, rozhodla jsem se pro 14denní vyloučení potravin s lepkem.
Nějak zvlášť to nebolelo, nejsem "chlebová", spíš občas "sušenková", ale sušenky jsem nahradila Racio potvorami.
Občas se mi motala hlava...
Občas, ač mne nebolívá bolela.
Občas byl můj jídelníček "smrštěn" na sýr Eidam, na sýr Eidam, nebo pro změnu na sýr Eidam.
Ale občas byl i pestrý

Snídaně: Racio Free Style (bazalka, rajče)
Oběd:     Rizoto se zeleninou
Svačina: Jablko
Večeře:  Podmáslí a bramborová kaše


Ano vyhrávala má přirozená kulinářská lenost.
Zato jsem hojně procházkovala (denně min hodinu), a zdolávala schody.
A čajovala.

Ortel 14denní? Depky zmizely na 10 dní. Pak nastoupila únava, protivnost, zpomalenost.
Akné je horší.
Celkově mám pocit, že můj obličej prošel mandlem.

Kde se stala chyba? Nevím.. Ale dozajista mi splasklo břicho, a i těch 10 dní bez depin stálo za to.
Je čas vychytat chyby. Nebo mi poradíte vy?

Jinak na obou fotkách "zatahuji".. Neb mám povolenou kůži... :D








Žádné komentáře:

Okomentovat