neděle 20. března 2016

Equal Pay Day 2016 - sobotní dojmy

Cítila jsem se jako v jiném světě. Jestli nějak vypadá VIP svět, tak asi tohle je jeho kouzelné předměstí.

Co tu dělám??
Napadlo mne, když jsem vstoupila do sálu, který se hemžil nádhernými ženami všech věkových kategorií.
A hned jsem se výchovně okřila. Vždyť jsi taky nádherná, Lidy!

Promostánky lemovaly dvacítku kulatých stolů. Parfémy, káva, pracovní agentura, Svatá Kateřina, cestovní kancelář. Pódium s promítacím plátnem.

Ani já v přestávkách neodolala. Marmeláda s příběhem a příchutí mango. 130 Kč. Ti věru znají svoji cenu, usmála jsem se u stolu s Marcelou Škábovou.

Povídala si s námi na téma jak se mít ráda a být šťastná... A taky jak s tím souvisí sebevědomí. Marcela není milá jen na obrazovce. Marcela je skvělá i "naživo". Doufám, že to Marcela ví.

Ta příjemná nálada, která u "kulatého stolu" panovala s námi se táhla jako červená nit po celou dobu, co jsem "testovala" EPD.
Okouzleně jsem v přestávce odběhla za synem, který
 v hlídacím koutku Rosmánek vůbec  nestrádal. Právě se chystali cvičit jógu.

Skvělé!

Bezlepkový trend ovládl i promostánky. Čaj a o kus dál Raw pudink, taky bez lepku :).
Nakonec jsem podlehla a po ranní kávě jsem pitný režim obohatila o Frisco :). A azylové domy jsem podpořila zakoupením andílků, které vyrábějí maminky, které se ocitly v nouzi, jako kdysi já..  .

U dalšího mentoringu jsem měla čest setkat se s energickou a kouzelnou Gabrielou Kahounovou.

Dověděla jsem se víc, než jsem doufala. Jako houba jsem nasávala informace a odpovědi na své otázky.
A tak bych mohla v pochvalných ódách pokračovat dál.

Přišla jsem před devátou a když jsem opouštěla s rozdováděným synem Clarion, blížila se třináctá hodina.

A teď mi v hlavě zní, jak se jedna z žen svěřila:  "Jsem tu počtvrté, a je to lepší a lepší.".

Nedivím se jejímu nadšení, a nejspíš nejsem jediná, kdo se o Equal pay day vyjadřuje v superlativech.
Děkuji všem, které jsem v sobotu, tam ve třetím patře potkala.

Mimochodem, jedno mínus bych našla. Jaké? Neuváženě jsem si vzala kozačky. Na tom věru není nic zlého. Horší je, že mají 12centimetrové podpatky, věřím, že víte, o čem mluvím.


Inspirovaná a poučená Lída.


Můj doprovod a taška plná inspirativních prospektů.
 

O děti bylo skvěle postaráno, a maminky, které šátkovaly, korzovaly i s dětmi
 

Stůl číslo 8. patřil Gabriele Kahounové... Přestávka s Friscem.
 

Za platovou rovnost :)
 

Pizza byla taky bezlepková! A skvělá.
 

Daniela nadchla mašinka, kterou měl jen pro sebe.

Žádné komentáře:

Okomentovat