neděle 13. března 2016

Je mi ctí zúčastnit se Equal Pay Day


     Díky projektu ŽENY s.r.o. jsem dostala možnost zúčastnit se mentoringu na Equal Pay Day.
A tak vyzbrojena blokem, tužkou a spoustou otázek těším se na své "kolečko" kolem "kulatých stolů.

     Drobka mi pohlídají v koutku Rosmánek. A poblíž bude jeho otec. Takže nic nebrání rodinnému výletu.
Neb jsem děvče šikovné. Dvě noci pro tři lidi jsem sehnala poblíž místa činu za 710 Kč. V Libni. A to se myslím vyplatí.

     A protože vím, že se bude i fotit ... Fíha... Fotky po dlouhé době... :)... Naplánovala jsem si super look ...
Nicméně ... já míním.. a večer už jdu žehlit fialové sáčko ...

    

Dress code: Smart casual

1 komentář:

  1. Je mi ctí doprovodit tak atraktivní a inteligentní ženu na E.P.Day:)

    OdpovědětVymazat