neděle 13. března 2016

Detoxikace a malá radost z Třeboně

 
 
Pondělní ráno a zděšení u zrcadla :)
 
Už 14 dní nepiju alkohol (ani sklenka vína).
Bezlepkuju. A piju nápoj Twiggy. Je strašně přeslazený... A když to říkám já, tak je to co říct.
Piju ledvinový čistící čaj... A kvetu... Zatím na bradě a na nose a na tvářích ....
Cvičím : posilování paží, břicha, 1-3 hodinová procházka (podle počtu povinností).
Dýchám.
Relaxuju: vana s mořskou solí, posezení v kavárně, poslouchám písničky, které se líbí mně, ale ne synkovi.
 
Tak kde jsou ty výsledky???
 
Nuž, nutno podotknout, že jsem méně nedůtklivá, a deprese jarní letos taky nepřišla. Ubyly mi dva centimetry v pase, a tři přes sedinku...
Ale!
Co ten rozpuk?
Tak prosím Vesmíre ... : ještě doladíme tu pleť jo? Díky.
 
 
 

 
 
Na snímku já, se zinkovou mastí a srdíčkem z Třeboně.
Ručně vyráběné glycerinové mýdlo vhodné i pro alergiky. Jenže tak krásně voní, že mi je líto ho utopit ve vodě. A navíc srdíčko.
PS: Ještě máte pocit, že Vám to po ránu nesluší? :) Krásný nadcházející týden přeji.


Žádné komentáře:

Okomentovat